دلایل اعتماد مشتریان به آذین صنعت

دلایل اعتماد مشتریان به آذین صنعت

چگونه به سایت آذین صنعت اعتماد کنیم ؟

 

  

1ـ ثبت در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت (ای نماد Enamad)
فروشگاه اینترنتی آذین صنعت در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی سه ستاره می باشد. این به معنی آن است که اطلاعات کاملی از فروشگاه و مکان فعالیت آن توسط این مرکز دریافت شده و مورد تایید قرار گرفته است. نماد اعتماد فروشگاه، در قسمت پایین سایت، سمت راست، قرار دارد.

  

2. ثبت برند آذین صنعت در مرکز مالکیت معنوی 

گواهی ثبت برند "آذین صنعت" به نام آقای مهندس حامد برزگری در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور (مرکز مالکیت معنوی) انجام شده و اعتبار آن 10 سال میباشد. برای رویت گواهی اینجا کلیک کنید

 
3ـ ثبت در ستاد ساماندهی سایت های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
سایت هایی در این سامانه به تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می رسند که مطالب مغایر با واقع و… ثبت نکرده باشند و همچنین اطلاعات شخصی صاحب امتیاز سایت (اطلاعات شخصی از جمله آدرس، شماره تلفن، کد ملی و…) در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد. بنابراین سایت های متخلف به سرعت شناسایی و باتوجه به نوع تخلف با آنها برخورد می گردد.

  
4ـ داشتن جواز کسب :
فروشگاه اینترنتی آذین صنعت دارای جواز کسب معتبر از اتحادیه صنف تولید و تعمیر لوازم الکترومکانیک تهران با نام آقای مهندس برزگری می باشد که خود مدرک معتبری جهت اعتبار این مجموعه می باشد

   

5ـ دارنده گواهینامه ISO 9001 و ISO 10002 :
فروشگاه اینترنتی آذین صنعت توانسته است با تجربه کاری و برنامه ریزی گسترده گواهینامه ISO 9001:2008 که مربوط به کنترل کیفیت و همچنین گواهینامه ISO 10002:2014 که مربوط به رضایتمندی مشتریان است را از شرکت ICERTI انگلستان دریافت نماید.
  

6ـ اعتماد مشتریان سابق :

فروشگاه آذین صنعت داری بیش از 5000 مشتری ثابت در تهران و شهرستانها می باشد (اعم از ادارات ، سازمان ها ، شرکت های خصوصی و دولتی ، بیمارستان ها ، هتل ها و ... ) و مفتخریم که مشتریان، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند، و ما نیز افتخار خدمت رسانی به آنها را داریم. لطف مشتریان به ما با هیچ واژه ای قابل وصف نیست.

 
  
7ـ دفتر مرکزی و اطلاعات تماس
فروشگاه آذین صنعت، دارای دفتر فروش در محدوده خارج از طرح ترافیک میباشد. این بدان معناست که شما از هویت واقعی این فروشگاه می توانید اطمینان کامل داشته باشید(ضمن اینکه این اطلاعات به صورت کامل در لینک نماد اعتماد الکترونیکی قرار دارد). داشتن آدرس ثابت آذین صنعت را نسبت به سایر فروشگاههای اینترنتی که بعضا تنها با یک شماره موبایل و یا شماره های ثابت دایورتی و آدرسهای جعلی اقدام به راه اندازی سایت مینمایند قابل اعتمادتر می سازد.
 
نشانی دفتر مرکزی: تهران،اتوبان نواب،خیابان امام خمینی به سمت غرب، بین خوش و قصر الدشت، پلاک 647 واحد 1 (آذین صنعت)
شماره تماس: 86 68 67 66  ـ 09127074674

نشانی دفتر کرج : کرج - خیابان مظاهری - خیابان هفتم ؛ پلاک 18  واحد 1 (جهان پاک)
شماره تماس : 02632212432

  
8ـ داشتن دفتر فروش با قابلیت مراجعه حضوری در تهران و کرج
در راستای افزایش واحدهای فروش و ارایه ی خدمات بهتر به مشتریان گرامی، دفتر فروش آذین صنعت در محدوده خارج از طرح ترافیک و در مرکز شهر آماده ارائه خدمات به مشتریان میباشد.

   

9ـ تاییدیه پرداخت آنلاین بانک ملت
شما میتوانید از تمامی فروشگاه های اینترنتی که مجهز به سامانه پرداخت آنلاین بانک ملت می باشند با خیالی آسوده اقدام بخرید نمایید، زیرا بانک ملت با تدابیر ایمنی و امنیتی خود خرید آنان را تضمین کرده و مبادلات ریالی تحت نظر و قابل پیگرد می باشد.

    

10. عضو سامانه ایران کد و مناقصات دولت SetadIran.com

آذین صنعت در راستای ثبت محصولات تولیدی خود ؛ در سامانه ایران کد به نام آقای حامد برزگری و برند آذین صنعت عضو شده و پیج مخصوص خود را دارد. جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

  

 

..