خشک کردن دست با سرعت 692 کیلومتر در ساعت

خشک کردن دست با سرعت 692 کیلومتر در ساعت

  • دسته بندی :اخبار آذین صنعت
  • مدت زمان مطالعه :
  • منبع :
شیر آب جدید شرکت Dyson دارای فیلتراسیون ضد باکتری و دست خشک کن بسیار قوی با سرعت باد 692 کیلومتر در ساعت می باشد

 

به طور حتم دستگاه های مخصوص دمنده باد گرم برای خشک کردن دست را در برخی از سرویس های بهداشتی دیده اید. به طور معمول این دستگاه ها سرعت کمی برای پرتاب باد و صدای بسیار زیادی دارند.

کمپانی Dyson که در ساخت دستگاه های خشک کن فعالیت می کند، به تازگی دستگاهی با قدرت پرتاب باد با سرعت 692 کیلومتر در ساعت تولید کرده است!

این شرکت از سال 2006 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون نیز 250.000 محصول تولید کرده است. نکته قابل توجه در خصوص این محصول، وجود یک شیر آب با قابلیت انتقال آب گرم و سرد است و می توانید پس از شست و شوی دست، آنها را به سرعت خشک کنید. 

این دست خشک کن جوایز زیادی در طراحی ؛ نوآوری و زیبایی بدست آورده است

 

دست خشک کن دایسون

 

در مرحله اول استفاده کننده باید دستهای خود را زیر لوله مرکزی قرار دهد تا شعاع نور مادون قرمز شکسته شود و جریان آب نیمه ولرم (قابل تنظیم) از لوله بیرون بیاید.

در مرحله بعدی، کاربر دستهای خود را به سمت دو بال شیر حرکت داده تا باز هم شعاع مادون قرمز شکسته شده و هوای فیلتر شده از مجاری آب عبور کند و با فشار زیاد باد دستها خشک می شوند. 

فرآیند خشک کردن دستگاه ۱۲ ثانیه طول می کشد و در این حین ضرورتی ندارد تا کاربر هیچ سطحی را لمس کند در نتیجه هیچ باکتری روی دستهای وی قرار نمی گیرند.

 موتور دست خشک کن دایسون

نوآوری بزرگ آن یک موتور بادبزن بسیار قوی و کوچک است که از آن با عنوان V4 یاد می شود و در پایه این شیر قرار گرفته است.

 دایسون اظهار داشت که این دست خشک کن ها و شیرها دارای یک موتور دیجیتالی است که خود را ۶ هزار بار در ثانیه تنظیم می کند تا بهره وری بهینه داشته باشد

قرارگیری دست خشک کن قرار گیری دست خشک کن

 موتور ۱۶۰۰ واتی این شیر آب ۸۵ میلیمتر عرض داشته و وزن آن به ۶۷۵ گرم می رسد اما می تواند یک ۹۰ هزار دور در دقیقه بزند و در نتیجه در یک ثانیه ۳۰ لیتر هوا با سرعت ۶۹۲ کیلومتر بر ساعت بیرون بدهد.

هوای بیرون آمده از این شیر از یک فیلتر می گذرد که ۹۹٫۹ درصد از تمام باکتریها را پیش از خشک کردن هوا از بین می برد.

گفته می شود که موتور دیجیتالی این دستگاه که خود را ۶ هزار بار در یک ثانیه تنظیم می کند تا مصرف بهینه داشته باشد 

برای تولید خشک کن جدید شرکت Dyson، در حدود 7 سال زمان صرف گردید و یک تیم مهندسی یکصد نفره با بودجه 26.9 میلیون پوند مشغول توسعه و تولید آن بودند.

موتور دستگاه به بهترین شکل ممکن از لحاظ صوتی، عایق بندی گردیده و یک فیلتر هوای پیشرفته نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

موتور الکترومغناطیسی به کار رفته، قابلت دستیابی به سرعت 100.000 دور در دقیقه را تنها در زمان 0.7 ثانیه دارد و در نهایت به سرعتی معادل 692 کیلومتر در ساعت (430 مایل در ساعت) دست خواهد یافت.

اگر به استفاده از خشک کن Dyson علاقه مند هستید، باید با قیمت 1.000 پوندی (1573 دلار)  آن نیز کلنجار بروید!

نصب دست خشک کن

دست خشک کن dyson

 

 

 درحالی که به رغم قیمت بالا، جاروبرقی بدون کیسه دایسون و همچنین پنکه بدون پره در بازار با موفقیت رو به رو شد اما به نظر می رسد که این شیر آب در کوتاه مدت به جایگاه نسبتا مناسبی برسد.

 

محصولات دایسون

 

 

 دست خشک کن های دایسون

 

خرید دست خشک کن های ادیسون در سایت آذین صنعت

..