کفشوی رباتی آینده دستگاه های نظافتی

کفشوی رباتی آینده دستگاه های نظافتی

  • دسته بندی :وبلاگ
  • مدت زمان مطالعه :
  • منبع : آذین صنعت
برای شستن کف فضاهای بزرگ نیاز به کفشوی صنعتی (اسکرابر) می باشد و برای استفاده از آن نیاز به اپراتور میباشد ولی در آینده نزدیک اپراتورهای انسانی به دلیل هزینه و ... با ربات ها جایگزین خواهندشد. در این مقاله شرکت های فعال در این زمینه را معرفی میکنیم.

نظافت زمین در مکان های بزرگ نیاز به دستگاه کفشوی به نام اسکرابر دارد که عمل شستشو و جمع کردن آب کثیف را به صورت همزمان انجام میدهد . برای استفاده از این دستگاه نیاز به کاربر می باشد که آن را هدایت نموده ؛ مخزن آب را پر و تخلیه نماید و همین امر نیاز به نیروی انسانی میباشد . در نسخه رباتی ؛ این دستگاه ها نیز هوشمند شده و میتوانند به صورت خودکار در زمان معین روشن شده و محیط معرفی شده را شستشو داده و پس از اتمام کار به قسمت شارژ متصل میشود و در برخی نسخه های پیشرفته به صورت خودکار مخزن تمیز را پر نموده و مخزن آب کثیف را نیز تخلیه میکند.     

طرز کار اغلب دستگاه ها اسکن کردن کامل اطراف و شناسایی موانع و همچنین برنامه ریزی جهت شستشو بدون نیاز به کاربر میباشد . دستگاه ها از طریق نرم افزار به مدیر ساعت کارکرد ؛ میزان شارژ و ... را گزارش می دهد

یکی از ایراداتی که میتوان به این دستگاه ها وارد کرد عدم نظافت گوشه ها ؛ کناره ها میباشد که با پیشرفت تکنولوژی بهتر خواهد شد . 

شرکت های پیشرو در این زمینه در اینجا معرفی میشود .   فروشگاه اینترنتی آذین صنعت در حال حاضر واردات این دستگاه ها را انجام نمیدهد ولی شاید در آینده این کار را انجام خواهد داد.

  

- شرکت TENNANT

  این شرکت آمریکایی با سابقه 150 ساله در تولید تجهیزات نظافتی یک مدل دستگاه اسکرابر سرنشین دار را به سیستم رباتی مجهز کرده و مدلی بزرگ و با کارایی بالا تولید کند .

T7AMR   Robotic Floor Scrubber

این اسکرابر را میتوان هم در حالت سرنشین دار (با کاربر) و هم در حالت اتوماتیک (رباتی) قرار داد .  از مزایای آن مخازن بزرگ تر و پشتیبانی سریع در آمریکا را ذکر کرد و از معایب آن عدم تخلیه خودکار آب تمیز و کثیف را نام برد.

اسکرابر رباتی

 اسکرابر هوشمند رباتی

کفشور رباتی اتوماتیک  

 


شرکت NILFISK

شرکت نیلفیسک دفتر مرکزی آن در آلمان میباشد و جزو بزرگترین هدلینگ های تجهیزات نظافتی در جهان میباشد . 

 SCRUBBER Liberty SC50 and SC60

 این مدل ها دارای قابلیت استفاده کاربر به صورت سرنشین دار را دارد و برای فضاهای بزرگ ؛ سالن صنایع ؛ سالن های ورزشی ؛ استادیوم ها و ... مناسب است.

هر بار به طور مداوم تمیز کنید
Nilfisk Liberty SC50 و SC60 هر دو دقیق، دقیق و آسان برای استفاده هستند. آنها وارد گوشه و کناری می شوند که در غیر این صورت ممکن است از دستتان برود، و هر بار این کار را انجام می دهند.

اپراتورها - و بیشتر ماشین های تمیز کننده خودمختار - معمولاً 15٪ از فضا را از دست می دهند، اما Liberty SC50 و SC60 اینطور نیست. فناوری منحصر به فرد آنها به شما امکان می دهد مسیرهایی را ترسیم کنید که پوشش 98٪ تا 99.5٪ را ارائه می دهند، و می توانید بدون کمک ما یا شخص دیگری این کار را انجام دهید. و به محض اینکه اسکرابر رباتیک Nilfisk Liberty شما یک منطقه را یک بار تمیز کرد، می تواند همان مسیر دقیق را دوباره و دوباره و دوباره دنبال کند.

 

کفشور رباتیnilfisk

 

کفشور صنعتی هوشمند

 

کفشور استادیوم رباتی

 

شستشوی زمین با کفشور رباتی

 


..