تعمیرات و خدمات دستگاه کاور کفش

تعمیرات و خدمات دستگاه کاور کفش

در مراکز که حساس به آلودگی و گرد و غبار هستند از دستگاه کاور کفش بسیار استفاده می‌کنند و طی زمان احتمال خرابی و نیاز به قطعات و تعمیرات پیدا خواهد کرد ، مجموعه آذین صنعت با توجه به اینکه وارد کننده انواع دستگاه های کاور کفش است ، خدمات نیز انجام می‌دهد.

  

تعمیر دستگاه کاور

 

دستگاه های کاور کفش حرارتی از اجزا مختلفی تشکیل شده است :

- برد اصلی (کیت اصلی)  : که مغز دستگاه می باشد و فرمان های اصلی را انجام می‌دهد و در صورت نوسانات برق و یا ایرادات داخلی ممکن است نیاز به تعویض و یا تعمیر  داشته باشد 

-برد صفحه نمایش : این قطعه شامل یک برد و صفحه نمایش LED است که روی آن نوشته ها و تنظیمات را می‌توانید رویت کرد

- فیوز برق : در ورودی برق و در زیر جای رول یک عدد فیوز محافظ برق وجود دارد که در صورت اتصال داخلی جریان را قطع می‌کند و از طریق دکمه روی بدنه فیوز می‌توان آن را دوباره راه اندازی کرد.

- سیم ورودی برق: این قطعه مانند سیم های عمومی کامپیوتر است ولی به دلیل جریان زیادی که از آن رد می‌شود بایستی از نوع مرغوب و با مس بالا باشد که در هنگام کار داغ نکند.

-هیتر دستگاه کاور : این قطعه در زیر پدال قرار دارد و با فشار کفش در جای مخصوص جریان هوای گرم را به صورت کامل در طرفین کفش پخش می‌کند که رول حرارتی زیر کفش کامل و یکپارچه جمع شود (در داخل این قطعه فن هیتر ، سنسور های گرمایی و المنت قرار دارد که توسط یک عایق محافظت شده است 

-رول بازکن : این قسمت یک موتور رول کاور کفش را به میزان تعیین شده باز میکند و در قسمتی از قطعه یکسنسور جهت میزان باز شدن رول وجود دارد که اجازه نمیدهد بیش از اندازه موتور کار کند. 

-کاتر رول :  این قطعه مانند قیچی به صورت اوریب عمل کرده و رول را قطع نموده و مقدار کمی از آن را برش نمیدهد که کاملا جدا نشود .   مقدار برش داده نشده با فشار کفش جدا میشود.

-فن رول بازکن : این فن سانتیفیوژی در قسمت جلوی کاتر قرار دارد که وظیفه باد زدن روی رول را دارد که در هنگام پوشش کفش از روی دستگاه جدانشود (روی رول باد می زند که رول در هنگام باز شدن به بالا نرود)

   

  

فیلم تعویض قطعات دستگاه کاور کفش حرارتی

  

  

  


تعمیرات دستگاه کاور کفش هوشمند

 

خدمات تعمیر و سرویس دستگاه های کاور کفش هوشمند برقی

این دستگاه ها خشاب های کاور کفش درون آن قرار میگیرد .  در برخی مدل ها خشاب های کاور اصلی وارداتی را فقط قابل استفاده است که با تغییراتی که در آن داده میشود میتوان بسته خشاب کاور تولید داخلی را استفاده نمود که مستلزم ارسال دستگاه به دفتر آذین صنعت و حدود یک هفته زمان نیاز دارد. 

تمامی قطعات دستگاه های کاور کفش در مجموعه آذین صنعت وجود دارد.

 

..